استفاده از سرامیک جهت نمای ساختمان به عنوان قطب نما

امروزه استفاده از سرامیک جهت نمای ساختمان شیشه ای برای دیوارهای اصلی و پوشاندن آنها به طرز چشمگیری رواج یافته است و می توانید در هر جایی از سرامیک های شیشه ای استفاده کنید و فضایی مدرن ایجاد کنید.

انعکاس نور در این نوع سرامیک ها جلوه زیبایی به دیوارهای شما می بخشد. طرح سرامیک شیشه ای رنگ های متنوعی دارد.

طراحی سه بعدی

جدیدترین نسل سرامیک و سرامیک که جلوه ای منحصر به فرد و مجلل ایجاد می کند سرامیک و سرامیک سه بعدی است و به دلیل جذابیت سرامیک و سرامیک های سه بعدی، جایگاه ویژه ای در طراحی داخلی خانه پیدا کرده و به عنوان پوشش دیوار و کف مورد استفاده قرار می گیرد.

این سرامیک ها دارای طرح های متنوعی هستند که بیشتر از طبیعت الهام گرفته شده اند و معمولا می توانید از این نوع سرامیک ها برای دیوارها نیز استفاده کنید اما استفاده از آن ها به عنوان کف پوش زیبایی آن ها را دو چندان می کند.

سرامیک جهت نمای ساختمان

طرح یا طرح شاتر

این نوع سرامیک و سرامیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از آن برای دیوارهای مراکز خرید، مغازه ها، هتل ها، لابی ها، اتاق های اجتماعات، آشپزخانه ها، پارکینگ ها و راهروها استفاده کرد.

طرح راه راه

سرامیک موج دار یکی از طرح های ساده و متمایز است که با طراحی دکوراتیو و رنگ ملایم آن مشخص می شود و برای انواع فضاها مانند سالن پذیرایی، رستوران، سرویس بهداشتی، بین کابینت ها و… سرامیک های راه راه و کاربرد آنها برای سرویس بهداشتی استفاده می شود و دیوارها طرفداران زیادی دارند.

انواع اندازه برای سرامیک

ابتدا می خواهیم سرامیک های مربعی را با سرامیک های مستطیلی مقایسه کنیم و این سوال که سرامیک های مربعی یا مستطیلی ترجیح دارند بستگی به منطقه ای دارد که سرامیک ها در آن نصب شده اند و سرامیک های مربع نوعی وحدت ایجاد می کنند.