بادام سنگی در بارداری برای رشد سریع نوزاد مفید است

بادام را از نظر علمی Prunus dulcis می نامند. این میوه هسته دار از خانواده آجیل است. در شکل گیاه شناسی، آجیل نیست، بلکه از خانواده خرطومی است.

این درخت برگریز است که تا 33 فوت طول و 12 اینچ قطر رشد می کند. قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، شاخه جوان سبز باقی می ماند. اندازه برگها تقریباً 5 اینچ و اندازه گلها 2 اینچ است.

دمای مورد نیاز درخت برای رشد حدود 30 درجه سانتیگراد است. برای شکستن سکون به دمای خنک کننده 7.2*c نیاز است. در سال سوم از کاشت به رشد اقتصادی می رسد. رفتار کامل در سال هفتم حاصل می شود و میوه ها در زمستان بالغ می شوند.

در واقع دانه بادام یک بادام دقیق نیست.

این یک پوشش بیرونی سخت است که باید در آب خیس شود تا پوسته بیرونی آن شل شود.

در کتاب مقدس به بادام اشاره شده است که ثابت می کند این آجیل باستانی قبل از میلاد مسیح بوده است. گفته می شود بادام نماد اعتقاد به کتاب مقدس است.

بادام سنگی در بارداری برای رشد جنین و بهبود سلامت مادر مفید است.

بادام

منشاء دقیق آن ناشناخته است، اما تخمین زده می شود که منشاء بادام از آسیای مرکزی و چین باشد. خاورمیانه مدیترانه یکی دیگر از خاستگاه گونه های بادام و همچنین در کرانه های رودخانه سند در پاکستان است.

بادام از طریق دریای مدیترانه به کشورهای مختلف آسیایی و جنوب اروپا کشیده می شود.

بادام بربری بیشتر در اطراف لاونت می روید. دانه های وحشی سمی تر هستند که حاوی اسید پروسیک نوعی سیانید است. یک مشت بادام وحشی مانند سیانور کشنده است.

سپس اینها اهلی می شوند تا خوراکی شوند. اینها در هنرهای باستانی ما به عنوان نمادی از عشق، جوانی تولد، زیبایی و آمیختگی زندگی ارزشمند هستند. برخی از خائنان معتقد بودند که شکل بادام مانند شکل چراغ چراغ است که دلالت بر روح خدا دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.