از لباس آتش نشانی بچه گانه به عنوان کرسی در روزهای سرد زمستانی استفاده نمایید

از استفاده از مواد شیمیایی و پاک کننده های خشن که ممکن است پوست کودک شما را تحریک کند، خودداری کنید. جایگزین های سفید کننده طبیعی شامل محلول آمونیاک، جوش شیرین، بوراکس و سرکه مقطر سفید است.

اگر از سفید کننده روی سفیده های کودکتان استفاده می کنید، مطمئن شوید که قبل از استفاده کاملا شسته و آبکشی شده اند.

یک راه حل عالی برای خلاص شدن از شر لکه ها این است که لباس ها را زیر نور خورشید قرار دهید و اجازه دهید نور خورشید لکه را سفید کند.

متقضیان خرید لباس آتش نشانی بچه گانه بسیار زیاد می باشند.

مرحله 5: از لیوان پرهیز کنید
Love Your Clothes توصیه می کند از خشک کن اجتناب کنید، به خصوص اگر مطمئن نیستید که لکه با موفقیت پاک شده است یا خیر. گرما باعث ایجاد لکه می شود و حذف آن را عملا غیرممکن می کند.

به جای آن آویزان کنید تا خشک شود. اگر می توانید، بیرون آویزان شوید و اجازه دهید نور خورشید با جادوی خود لکه های بدون سفیدکننده را پاک کند.

با تمیز کردن کمد لباس از لباس های فراموش شده در کمد اجتناب کنید
اگر نظافت بهاری فرا می رسد و لباس های زیبا یا شلوارهای جذابی پیدا می کنید که هنوز برچسب دارند، این نشانه واضحی است که بچه های شما بیشتر از آنچه می توانند بپوشند لباس دارند. به یاد داشته باشید که بچه ها هر هفته رشد می کنند و بین یک فصل و فصل دیگر، به یک سری لباس کاملاً جدید نیاز دارند.
با لباس‌های ملایم فرزندتان چه کنیم؟ آنها را به خیریه اهدا کنید یا آنها را به اعضای خانواده یا دوستانی که فرزندان کوچکتر دارند تحویل دهید! بچه های زیادی وجود دارند که می توانند از لباس های خوش فرم استفاده کنند و به احتمال زیاد والدین آنها دوست دارند مقداری پول پس انداز کنند.
مامان و دختر خرید لباس
پول خود را عاقلانه خرج کنید؛ فقط آنچه را که فرزندانتان نیاز دارند دریافت کنید
اجازه ندهید چرخه فروش عادات خرج کردن شما را تعیین کند. در عوض، خریدهای خود را در طول سال بر اساس نیازهای فرزندانتان و تغییر فصل تقسیم کنید. در درازمدت، با پرهیز از قطعات بیکار در کمد کودکتان، بیشتر پس انداز خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.