با کتونی چینی به درمان دیسک گردن بپردازید

هر روز، پاهای ما بدون اینکه متوجه باشیم تلاش زیادی می کنند.

آنها گرانبهاترین متحدان ما هستند، در طول پیاده روی روزانه، در فعالیت های ورزشی یا در ایستادن طولانی مدت.

اغلب ممکن است این اتفاق بیفتد که پاهای ما خسته شوند. ب

رخی از ما این احساس را “عادی” می دانیم. با این حال راه حلی وجود دارد که می تواند پاهای ما را تسکین دهد و به آنها راحتی ای که شایسته آن است بدهد: پوشیدن کفی های مناسب. اگرچه نامرئی هستند، اما در SIDAS آنها را ضروری می دانیم.

شاید شما در حال حاضر برخی را پوشیده اید؟ یا در مورد آنها شنیده اید، اما نمی دانید که آیا به آنها نیاز دارید یا خیر؟ انواع مختلفی از کفی ها برای رفع نیازهای هر نوع پا و فعالیت وجود دارد.

ما از توماس آرنو، متخصص پا در مرکز ارتوپدی ورزشی SIDAS خواستیم تا کمی در مورد این موضوع روشن کند و مزایای آنها را درک کند.

کتونی چینی جزو کتونی هایی می باشد که بسیار راحت است.

کتونی

آنها برای چه کسانی هستند؟
“کفی ها برای همه، برای زندگی روزمره و همه فعالیت های ورزشی هستند. وقتی ما یک کفش کتانی یا هر کفش خیابانی دیگری می خریم، کفی های عرضه شده در قالب استاندارد هستند. اما یک پا منحصر به فرد است و یک کفی استاندارد لزوما برای همه پاها مناسب نیست. .

چگونه بفهمم که آیا به کفی در کفشم نیاز دارم؟

هنگامی که پا به خوبی در کفش تنظیم نشده باشد، باز شدن پیاده روی یا دویدن نمی تواند بهینه باشد. یک کفی مناسب به انتقال بهتر تکیه گاه های پا به سمت کفش شما کمک می کند.

کفی ها دو نیاز اساسی را برآورده می کنند:

– بهبود راحتی در یک کفش.

– یک نقطه ناراحتی هدفمند را حل کنید. (اگر درد دارید، به شما توصیه می کنیم با یک متخصص مشورت کنید: متخصص پا و متخصص دیگر با تجویز پزشک. *)

چه در زندگی روزمره، چه در اوقات فراغت و چه در ورزش، مطمئن شوید که بالشتک ها و تقویت کننده های کفش شما به اندازه کافی و متناسب با نوع پای شما باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.