افزایش قیمت لنت ترمز وانت نیسان سبب گرانی خودرو شد

از نظر بصری به راحتی تعیین می شود: لکه های رنگ مسی یا زرد (برنجی) قابل مشاهده است.

مزایا: تقریباً همان خواص فولاد است، اما مس نسبت به دیسک بسیار “لطیف” است، زیرا فلز نرم است. لنت ترمزهای مسی نسبت به دیسک ترمز بسیار مقرون به صرفه تر از لنت های فولادی هستند.

در همان زمان بدون از دست دادن ویژگی های اصلی عملیاتی. یکی از خواص اصلی مس (که آن را از آهن و فولاد متمایز می کند) هدایت حرارتی بالای آن است.

به همین دلیل، پدهای مسی گرما را به طور یکنواخت در سراسر پد پخش می کنند. از سوی دیگر، فولاد می تواند گرما را در یک نقطه متمرکز کند، که می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد دیسک شود.

معایب: لنت ترمز با جزء مسی گران تر از لنت های فولادی است.

به طور کلی، هنگام انتخاب لنت ترمز وانت نیسان نیز با آخرین علامت فاصله دارد. البته اینجا هم همه چیز مشخص نیست، اما هنوز هم می توان الگوهایی را پیدا کرد.

بیایید منطقی پیش برویم و سعی کنیم ارزیابی کنیم که چه چیزی روی هزینه لنت تأثیر می گذارد؟ و تکنیک های اصلی تولید کنندگان برای کاهش هزینه بلوک چیست؟

برندهای ارزان قیمت، درصد رزین فنل را افزایش می‌دهند و درصد سایر اجزا را از دست می‌دهند. این باعث کاهش هزینه کالا می شود.

اما چنین لنت ترمزی پس از ترمز دوم یا سوم در چرخه شهری شروع به از دست دادن سریع خواص خود می کند، فاصله ترمز بی رحمانه رشد می کند. علاوه بر این، بخارات فنل سوزان تأثیر بسیار منفی بر دستگاه تنفسی دارد.

روش بعدی و بی ضررتر برای کاهش هزینه تولید، افزایش نسبت آهن در بلوک است. با خواص ترمز به ظاهر خوب آستر، سایش دیسک ترمز به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. این روش مبتنی بر این واقعیت است که هزینه آهن و فولاد بسیار کمتر از مس و آلیاژهای مبتنی بر آن است.

یکی از فناوری های گران قیمتی که در ساخت لنت ترمز استفاده می شود، فناوری پودر است. به عبارت دیگر، آسیاب کردن اجزای پودر.

اغلب تولید کنندگان لنت های با کیفیت بالا و گران قیمت در این امر صرفه جویی می کنند. بنابراین، اگر از قبل کیفیت را تنظیم کرده اید و برای قیمت منصفانه آماده هستید، به تهیه اجزای مخلوط توجه کنید.

و در نهایت – توصیه متخصصان مرکز Tormozi.UA: برای به اشتراک گذاشتن پول با فروشنده ای که قیمت پایین را توجیه می کند عجله نکنید “چرا برای یک نام تجاری هزینه کنید؟

علاوه بر این، من همان کیفیت ژاپنی را دارم!». حالا شما کمی مسلح هستید و خودتان می توانید محصول را ارزیابی کنید.