با اضافه کردن برنج پاکستان طبیعت به علوفه دام های خود موجب افزایش شیردهی در آنان شوید

باید گفت تغییر اقلیم حاوی 101 اطلاعات اساسی در مورد علم CC و تأثیرات آن بر تولید برنج پاکستان طبیعت است که به جلوگیری از ایجاد ترس در بین دانش آموزان کمک می کند.

مشخص است که ترس در مورد انطباق با CC (IPCC 2007) انگیزه عمل نمی کند. ماژول استراتژی‌های کاهش تغییرات آب و هوا به روش‌های مختلفی می‌پردازد که از طریق آن مداخلات انسانی پدیده CC را تشدید یا کاهش می‌دهد.

سیستم PalayCheck، که یک سیستم مدیریت محصول یکپارچه و برنامه بنر PhilRice برای اکوسیستم های مطلوب است، به طور گسترده در این ماژول مورد بحث قرار گرفته است.

PalayCheck از استانداردهای مجموعه ای تشکیل شده است که در صورت دستیابی به آنها به کشاورزان کمک می کند تا بازدهی بالاتری داشته باشند.

برنج

ماژول استراتژی های سازگاری با تغییر آب و هوا شامل استراتژی هایی برای کشاورزان برنج است تا با تأثیرات CC سازگار شوند. Palayamanan یا سیستم کشاورزی مبتنی بر برنج، که برنامه بنر PhilRice برای اکوسیستم های نامطلوب است، به طور گسترده در این ماژول مورد بحث قرار گرفته است.

Palayamanan بر تنوع محصول برای کاهش اتکای خانوارهای کشاورز برنج به تنهایی بر برنج تاکید می کند. پرورش محصولات با ارزش بالا و پرورش دام در این برنامه آموزش داده می شود.

راهنمای تدریس به عنوان یک متن برای معلمان عمل می کند. این یک مداخله ضروری برای کمک به معلمان در آموزش مؤثرتر این موضوع است، به ویژه از آنجایی که مطالب مربوط به CC و تولید برنج همیشه کافی نیست.

هدف کلی این کمپین، استراتژی در مورد چگونگی ادغام صحیح درس های CSRA در برنامه درسی دبیرستان های دولتی در فیلیپین است.

در ادغام CSRA در برنامه درسی، معلمان و دانش آموزان بازیگران کلیدی هستند. معلمان از روش های مناسب برای انتقال موثر درس های CSRA استفاده می کنند.

آنها همچنین باید به عوامل فشار توجه زیادی داشته باشند که می تواند برای آنها داخلی (علاقه زیاد، نوآوری) یا بیرونی (سیاست ها و محیط آموزشی کلی) باشد.

از سوی دیگر، دانش‌آموزان، درس‌های CSRA را پردازش می‌کنند. برخی یا همه دروس بسته به ظرفیت و تمایل دانش آموزان با کشاورزان به اشتراک گذاشته می شود.