با خرید صابون بیوتی لوپ سفید زیبایی را به خود هدیه دهید

صابون خاکستری جای خود را به صابون سدیم داده است ، اما به دلیل خواص مفیدی که دارد، به آرامی دوباره مورد استفاده قرار می گیرد.

صابون پتاسیم به طور گسترده ای هم در لوازم آرایشی و هم در پزشکی استفاده می شود و از مراقبت روزانه و مراقبت از پوست تحریک شده و آلرژیک حمایت می کند.

صابون پتاسیم که عموماً به عنوان صابون بیوتی لوپ سفید شناخته می شود ، با حرارت دادن مخلوطی از چربی ها و محلول هیدروکسید پتاسیم تا زمانی که توده ای یکنواخت و ژله مانند به دست آید، ساخته می شود.

اگرچه صابون خاکستری در واقع نسبتاً مایل به زرد یا حتی قهوه ای است و به شکل مایع یا ژل می آید. صابون های نواری وجود دارد ، اما آنها فقط قاعده را تأیید می کنند. ترکیب صابون پتاسیم به غیر از هیدروکسید پتاسیم شامل روغن بذر کتان، اتانول 96 درصد و آب تصفیه شده نیز می باشد.

صابون ژل پتاسیم کاملا در آب محلول است و برای استفاده روزمره بسیار راحت است. علاوه بر این، هنگامی که با آب مخلوط می شود، یک صابون مایع طبیعی و خانگی ایجاد می کند.

صابون خاکستری دارای خواص درمانی است ، نسل‌های قدیمی‌تر از آن برای ساختن پمادهای متعددی برای زخم‌ها استفاده می‌کردند و به آن‌ها اجازه می‌داد تا حتی با بیماری‌های چرکی و زخمی مقابله کنند.

صابون خاکستری نیز یک راه عالی برای تمیز نگه داشتن خانه شما است، اغلب برای از بین بردن لکه ها، شستن کثیفی از سطوح یا کف آشپزخانه، و از بین بردن لکه های چرب از روکش صندلی ها یا مبل ها استفاده می شود.

یکی از کاربردهای جالب صابون پتاسیم استفاده از آن برای مراقبت از مو است. این به ویژه در مورد شرایط قارچی مفید است، به شما امکان می دهد به طور موثر با مشکل شوره سر با منشاء مختلف مقابله کنید.

ارزش آن را دارد که با استفاده از صابون پتاسیم و گیاهان دارویی آبکشی کنید، این کار باعث می شود که کوتیکول های مو باز شوند و مواد گیاهی آزادانه به ساختار مو نفوذ کنند.

پس از شستن، موهای خود را با آب و سرکه سیب کاملاً آبکشی کنید، به لطف آن کوتیکول ها بسته می شوند و مدل مو درخشش زیبایی پیدا می کند.

با توجه به ترکیبات صابون خاکستری ، استفاده از آن در بین افراد دارای مشکلات پوستی به ویژه کسانی که از آکنه رنج می برند توصیه می شود.

این صابون دارای خواص ضد عفونی کننده است که به لطف آن به شما امکان کاهش التهاب و محدود کردن تکثیر باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها را می دهد.

علاوه بر این، دارای اثر لایه بردار ملایمی است که منافذ را مسدود نمی کند و تشکیل جوش های سرسیاه ناخوشایند را کاهش می دهد.

صابون پتاسیم شبیه صابون حلبکاملا بی خطر است و برای آکنه و پوست های چرب توصیه می شود. این محصول یک پایه عالی برای بسیاری از لوازم آرایشی خانگی است، می تواند جزء اصلی یک صابون مایع خانگی باشد که برای پوست های آلرژیک بی خطر است.