با پرورش گوجه گلخانه ای در مشهد می توانید در یک سال میلیاردر شوید

پرورش گوجه گلخانه ای در مشهد به گونه ای راحت می باشد که می توانید خودتان آن را در منازل خود و در باغچه های کوچک پرورش دهید.

همانطور که گیاهان پایین می آیند، ساقه ها را باید روی ریسمان قیچی کرد یا آن ها را پیچیده کرد تا در حالت داربست باقی بمانند.

گیره ها را باید بین دو برگ قرار داد و نه زیر یک خوشه گل، زیرا احتمالاً خوشه را می شکند یا برداشت را دشوارتر می کند.

کار دیگر حذف مکنده ها (به عنوان مثال شاخه های جانبی) است که بسیار مهم است زیرا انرژی گیاه را حفظ می کند و به پرورش دهندگان کمک می کند تا تراکم محصول را به دقت کنترل کنند.

مکنده ها باید با شکستن یا جدا کردن آنها از ساقه جدا شوند. همچنین باید ماهیانه یک اسکن کامل از گیاه انجام شود تا مکنده هایی که در وسط گیاه ظاهر می شوند حذف شوند.

نیشگون گرفتن (یا هرس) گل ها یکی دیگر از کارهای مهم است که برای حذف گل های اضافی انجام می شود تا تعداد گوجه فرنگی در هر خوشه از قبل تعیین شود.

بسته به تنوع، تعداد ایده‌آل گوجه‌فرنگی در هر خوشه وجود دارد – برای استیک گوشت گاو این دو تا چهار گوجه‌فرنگی، برای TOV چهار تا شش و برای گیلاس هشت تا 12 است.

هرس گل منجر به یکنواختی بهتر در اندازه و رسیدن میوه می‌شود.

و به جلوگیری از خوشه های بیش از حد بزرگ کمک می کند که می توانند بی اندازه سنگین باشند و فضای کافی برای رشد میوه ها به اندازه مناسب فراهم نمی کنند.

تعداد گلهایی که باید نگهداری شوند باید از ساقه به بیرون شمارش شود و سپس گلهای باقیمانده، آنهایی که در انتهای انتهایی خوشه قرار دارند، باید از بین بروند.

تا زمانی که حداقل یک گل روی خوشه شروع به باز شدن نکرده باشد، نباید گل ها را نیشگون گرفت.

هر یک از این وظایف باید به صورت هفتگی انجام شود و دستان کارگران و هر ابزار و تجهیزات مورد استفاده باید بین گیاهان ضدعفونی شود تا از گسترش بیماری به زخم های تازه باز شده جلوگیری شود.