سقوط جعبه صابون شیر گاو در جاده هراز جان 13 نفر را گرفت

صابون شیر گاو برای آبرسانی صابون شیر به طور طبیعی حاوی چربی شیر، تری گلیسیرید، ویتامین ها و مواد معدنی است که به مرطوب شدن پوست کمک می کند، صابون شیر بز همچنین حاوی تری گلیسیرید کاپریک-کاپریلیک است، مرطوب کننده شناخته شده ای است.

صابون شیر همچنین حاوی گلیسیرین طبیعی است، یک مرطوب کننده موثر که معمولا توسط اکثر تولیدکنندگان صابون تجاری حذف می شود و به عنوان یک محصول جداگانه فروخته می شود.

هشدارهای مهم اگر به محصولات لاکتوز حساسیت دارید، از استفاده از محصولات حاوی شیر خودداری کنید، زیرا ممکن است منجر به واکنش یا آلرژی شود و هنگام استفاده از محصولات حاوی اسید لاکتیک مانند صابون شیر، حتما قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از یک ضد آفتاب قوی استفاده کنید.

زیرا اسیدهای آلفا هیدروکسی AHA ها می توانند حساسیت به خورشید را افزایش دهند.

صابون شیر گاو

اهمیت شیر ​​برای پوست شیر ​​سرشار از مواد مغذی و ویتامین است و شیر برای قرن ها ماده مورد علاقه در مراقبت از پوست بوده است، زیرا کلئوپاترا، ملکه افسانه ای مصر، به حمام شیر برای حفظ سلامتی خود معروف بود.

پوستی نرم، لطیف و درخشان به دلیل فواید فوق العاده ای که برای پوست دارد و در ادامه به فواید صابون شیر برای پوست می پردازیم.

فواید صابون شیر برای پوست صابون شیر برای پوست ملایم است PH صابون شیر بسیار نزدیک به pH طبیعی پوست است که در نتیجه محصولی ملایم برای پوست بوده و بدون افزودنی های شیمیایی خشن پاک کننده طبیعی است.

صابون شیر یک صابون بسیار موثر و عالی برای از بین بردن برنزه شدن پوست و آفتاب سوختگی است، زیرا خواصی که دارد به تسکین التهاب و تحریک پوست کمک می کند.

طبق گفته New England Grown، سازنده محصولات شیر ​​بز و گاو، افرادی که پوست حساس و اگزما دارند، صابون شیر را نسبت به اکثر محصولات معمولی صابون سخت تر و خشک تر می دانند.