سینی پلاستیکی بزرگ گرد میتواند باعث قدرتمندی ذهن شما شود

پلاستیک ها در اشکال و سبک های مختلف مانند سینی پلاستیکی بزرگ گرد به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. استفاده از پلاستیک در چند دهه اخیر به طور پیوسته در حال افزایش بوده است.

طبق گفته Gu و Ozbakkaloglu، تولید پلاستیک جهانی در سال 2012 به 288 میلیون تن رسید. حدود نیمی از این مقدار برای کالاهای مصرفی یکبار مصرف استفاده شد که به طور قابل توجهی به توسعه زباله های مرتبط با پلاستیک افزود.

علاوه بر این، وو و مونتالوو گزارش کردند که پلاستیک ها به دلیل طیف گسترده ای از کاربردها، منجر به افزایش روزافزون مقدار در جریان زباله جامد می شوند.

علاوه بر این، داده‌های کمی در مورد تولید زباله‌های پلاستیکی به ندرت عمومی می‌شوند، زیرا یا در داخل نگهداری می‌شوند یا بر اساس تجارت به کسب و کار مدیریت می‌شوند.

سینی

شرکت پلاستیک اروپا گزارش می دهد که اروپا سالانه 25 میلیون تن زباله پلاستیکی تولید می کند. در سال 2014، 29.7٪ از این به طور موثر مورد استفاده مجدد قرار گرفت، 39.5٪ به بازیافت انرژی فرستاده شد و 30.8٪ باقی مانده در محل های دفن زباله دفع شد.

پلاستیک ها که پلیمرهای غیرقابل تجزیه زیستی هستند و به اشکال مختلف وجود دارند، به بخشی ضروری از زندگی انسان تبدیل شده اند. رشد سریع جمعیت جهان نیاز به پلاستیک در بخش‌های مختلف از جمله بسته‌بندی مواد غذایی را افزایش داده است.

در نتیجه، مدیریت کافی بازیافت زباله های پلاستیکی برای جلوگیری از انتشارات محیطی از این زباله ها حیاتی است.

در این مطالعه، بررسی‌های تجربی برای تعیین امکان استفاده از سینی‌های پلاستیکی زباله از نوع پلی‌پروپیلن (WPFT) به عنوان الیاف ارزان‌قیمت برای بهبود عملکرد و مقاومت و دوام بتن انجام شد. الیاف WPFT با طول 20 میلی متر و دوز 0-1٪ در مخلوط بتن استفاده شد.