صندلی طبی دیسک کمر و ماساژور سنگ یشم در مریخ نیز مشاهده شد

دوران کودکی زمان حیاتی برای یادگیری و ایجاد عادات وضعیتی خوب است که می تواند در طول زندگی فرد انجام شود (لودر و برگ رایس، 2008).

قیمت صندلی آرایشگاه زنانه دست دوم یکی از انسان نماترین انواع مبلمان است. وظیفه صندلی پشتیبانی از بدنه نشسته است. هدف ارگونومی این است که اطمینان حاصل شود که طراحی محصول با مرزهای فیزیولوژیکی و روانی بدن انسان مطابقت دارد.

به طوری که محصولات عملکرد مطلوب را تضمین می کنند. برای کودکان در حال رشد داشتن یک صندلی چرخدار کودک  و میز با طراحی مناسب بسیار مهم است.

زیرا این امر شرایط مطلوبی را برای ایجاد وضعیت بدنی سالم فراهم می کند. مبلمان مدرسه ای که در حال حاضر توسط جوانان در مدارس اسلوونی استفاده می شود همیشه مطابق با استانداردها نیست.

برای هر کلاس اندازه، ابعاد محصول مورد نیاز نیز ارائه شده است و این ابعاد برای سازگاری ارگونومیک با قد بدن کاربر مهم هستند. تجربه و بینش در مدارس و تحقیقات اسلوونی ناسازگاری را نشان می دهد.

با این حال کلاس‌ها مجهز به نازل ترین قیمت صندلی ماساژور سنگ یشم هستند (معمولاً فقط یک اندازه در هر کلاس) که طبق استاندارد فقط برای تعداد کمی از آنها مناسب است.

دانش‌آموزانی که از کلاس‌های تخصصی مانند علوم، فن‌آوری، هنر و غیره استفاده می‌کنند از نظر قد بسیار ناهمگون هستند.

ساخت، طراحی، مواد و کیفیت و قیمت صندلی طبی دیسک کمر توسط استاندارد تعیین نمی شود (No-vak, 1995). البته مبلمان مدرسه تنها عامل درد و ناراحتی نیست.

  • منابع:
    1. School chair design and key criteria from the users’ point of view
  • تبلیغات:
    1. کشف سنگین ترین موجود زنده دنیا در جار پلاستیکی!
    2. مرجع خرید زغال خودسوز قلیان
    3. کلاهبرداری عجیبی که با پرتقال اتفاق افتاد!!
    4. محاسن و معایب استفاده از کمربند چرمی