عصبانیت مسی از پرتاب کردن سس مایونز توسط تماشاچیان قطری در مسابقات جام جهانی

از جمله محصولاتی که در تمام رستورانها و فروشگاه ها با آن برخورد داریم سس مایونز 2 کیلویی می باشد که امروزه در انواع غذاها وسالادها کاربرد دارد.

ترکیب شیمیایی سس مایونز بسیار پیچیده است، همچنین حاوی مواد نگهدارنده است که این مواد افزودنی عمر مفید محصول را افزایش می دهند و از رشد بسیاری از قارچ ها و میکروب ها جلوگیری می کند.

وجود مواد نگهدارنده در محصول باعث می شود تا محصولات برای ماه ها و گاهی چندین سال نگهداری شوند.

سس مایونز ناتوانی جنسی و سایر بیماری های اندام تناسلی مردانه را درمان می کند و این محصول خانگی این قابلیت را دارد که میل جنسی را افزایش داده و فرد را در نظر جنس مخالف جذاب کند.

متخصصان خوردن مخلوط سس مایونز را برای افزایش جریان خون در ناحیه کشاله ران توصیه می کنند که برای این کار هویج رنده شده را با ریشه کرفس خرد شده ترکیب کنید و سپس با ترب کوهی و سس مایونز مزه دار کنید و 50 گرم بخورید روزانه برای تحریک قدرت و فعالیت تولید مثلی.

سس مایونز 2 کیلویی

نان خشک با سس مایونز باید توسط افرادی که سبک زندگی فعالی دارند مصرف کنند، و برای بهبود فیبرهای عضلانی، نان تست را هر روز با سالسا بخورید، به خصوص میان وعده مفید یک ساعت پس از بازدید از باشگاه.

طعم دهنده های تولید شده توسط واکنش های شیمیایی به سس مایونز صنعتی اضافه می شود که این مواد به ترکیب اعتیاد آور هستند و ترکیبات این نوع اغلب مسئول سوء هاضمه شدید هستند.

مواد نگهدارنده در افزایش ماندگاری محصول نقش دارند. این مواد از فعالیت کامل باکتری ها و قارچ های مختلف جلوگیری می کنند.

برخی از ترکیبات شیمیایی به طور کامل حل می شوند و برخی دیگر توسط سلول های بدن جذب می شوند و در نتیجه بیماری های مختلفی ایجاد می شود.

یک عیب قابل توجه سس مایونز صنعتی این است که مواد طبیعی در محصول وجود ندارد و دلیل طعم معمول محصول سویا و امولسیفایرها است که برای شما هیچ سودی نخواهید داشت، برعکس، فقط ضرر.