قبیله ای در جنوب که با فرش 1200 شانه مشهد اردهال چادر زده اند

فرش 1200 شانه مشهد اردهال معاصر طرح های مدرنی هستند که بسته به طرح ها و رنگ هایشان می توانند “نرم” یا “سخت” باشند. در طرح های خود غربی تر هستند و برای خانه های جدید و غیررسمی مناسب تر هستند.

فرش های معاصر عموماً با تضادهای شدید مشخص می شوند و محبوب برای اشکال هندسی، فرم آزاد، یا عناصر انتزاعی.

فرش های معاصر اغلب فرش هایی هستند که به روشی ساده طراحی می شوند که به شما امکان می دهد فضایی امروزی را در خانه به دست آورید.

در میان فرش های به اصطلاح طراح می توانید مثلاً فرش هایی با رنگ های متنوع و ظریف پیدا کنید.فرش معاصر با سلیقه امروزی تطبیق می‌یابد، چه اشکال خطی، گرد یا انتزاعی داشته باشد، همیشه جای خود را در دکور خواهند گرفت.

و سبک دکوراسیون معاصر سبکی ساده و مدرن است و برای به دست آوردن این نوع دکوراسیون مبلمان و فضاهایی ساده و یکپارچه را طوری برنامه ریزی کنید که با انتخاب یک یا دو رنگ اصلی اتاق خود را بیش از حد تزئین نکنید.

فرش معاصر شما ممکن است دلیل جلوه مدرن به دکور باشد، می تواند فرش برای جفت شدن با رنگ یکی از عناصر دکور و سپس برجسته کردن آن استفاده می شود.

فرش

رنگ های بسیار مد روز که اغلب در این سبک داخلی یافت می شوند عبارتند از بژ و خاکستری سفید کرم و خاکستری تیره نیز به دلیل سادگی و سهولت در ست شدن با رنگ های دیگر بسیار محبوب هستند.

طراحی فرش معاصر مربوط به دوره خاصی نیست، بلکه سبک لحظه ای است. فرش های معاصر معمولاً بافت منحصر به فردی را برای برجسته کردن عمق در یک اتاق نشان می دهند.

دقیقاً مانند طراحی مدرن، مدرن یک رویکرد ساده است که از الگوهای شلوغ استفاده نمی کند، اما برخلاف سبک های مدرن، معمولا از رنگ های بیشتری استفاده می کند.

خنثی برای اینکه اتاق جادارتر به نظر برسد، می توان از رنگ های روشن برای جلب توجه استفاده کرد، مانند بالش های زرد روشن روی مبل سفید.