لوله پلی اتیلن تک لایه که در سازمان خیریه برای کمک به مزایده گذاشته شد

لوله های تحت فشار فاضلاب و لوله کشی
مارک PE 80 بادوام ترین از همه شناخته شده تا به امروز است.

به همین دلیل است که از آن برای ایجاد لوله پلی اتیلن تک لایه پلاستیکی ویژه ای استفاده می شود که می توانند فشار بالا و پایین را تحمل کنند.

آنها را می توان بدون مشکل حتی در محیط های بسیار تهاجمی استفاده کرد، اما حوزه اصلی کاربرد همچنان آب است. آنها برای تخلیه آب مناسب نیستند. امروزه محبوب ترین لوله ها با قطر 2-6.3 سانتی متر هستند.

مشخصات لوله های پلی اتیلن
آگهی
تولید کنندگان معروف لوله های پلی اتیلن
در فروشگاه های DIY امروز با انواع زیادی از لوله های پلی اتیلن فقط چشم ها را فراری می دهند. اگر نمی دانید چه نوع لوله ای بهتر است تهیه کنید، ابتدا ببینید چه کسی مدل داده را می سازد.

امروزه محبوب ترین تولید کننده لوله های پلی اتیلن برای فاضلاب و آب REHAU است. محصولاتی با کیفیت بالا و به اندازه کافی قوی ایجاد می کند که برای سیستم های آب و فاضلاب با هر پیچیدگی و طولی مناسب است.

علاوه بر این، لوله پلی اتیلن CLICK دارای ویژگی هایی است که نشان دهنده کیفیت بالای آن، مونتاژ آسان، راحتی حمل و نقل و سهولت در سفارش است.

WAVIN از هلند لوله های پلی اتیلن را برای زهکشی تولید می کند. با انتخاب این شرکت، برای مدت طولانی فراموش خواهید کرد که این تعمیر چیست.

ویژگی اصلی لوله های پلی اتیلن WAVIN این است که دارای خواص عایق صوتی بالایی هستند و می توانند دمای بالا (تا 90 درجه) را تحمل کنند.

شرکت های روسی نیز پشت لوله های خارجی هستند و پلی اتیلن باکیفیت به نام کم فشار تولید می کنند. این مدل ها هزینه کمتری دارند و به همین دلیل است که بسیار مورد توجه سازندگان و خریداران هستند.