مردی که با کاپشن بچه گانه چرمی خودکشی کرد

امسال، هر 5 کودک ما را می‌بینید که کاپشن بچه گانه شرکت Shred Dog را پوشیده‌اند. پس از سال‌ها تقلا و خرید مانند دیوانه‌ها برای مانتو برای خانواده بزرگمان، مارکی را پیدا کردیم که برای همه بچه‌هایمان مناسب است.
از آنجایی که در طول زمستان زمان زیادی را در خارج از خانه می گذرانیم در این فصل هنگام انتخاب کت اسکی بچه ها، خیلی انتخاب می کردم.

در اینجا چیزی است که بچه‌های ما امسال می‌پوشند و همچنین بهترین کاپشن پشم شیشه زمستانی برای بچه‌ها 2021 و بهترین مانتوهای زمستانی 2022 برای بچه‌ها.

در حالی که برای زمستان آماده می شوید فراموش نکنید که سایر بررسی های لوازم زمستانی ما را برای بچه ها بررسی کنید:
Shred Dog یک شرکت کاملاً جدید است.

بنابراین ممکن است قبلاً نام آن را نشنیده باشید، اما شگفت‌انگیز است!! تمام وسایل آنها به طور خاص برای بچه ها طراحی شده است (به جای نسخه های کوچکتر از وسایل بزرگسالان) و این بهترین است!

پاییز گذشته ما برای پسر بزرگ‌مان مجموعه کاملی از کاپشن چرم مارال ، وسایل اسکی و لایه‌های پایه Shred Dog دریافت کردیم.

راستش را بخواهید ما آنقدر آن را دوست داشتیم و آنقدر تحت تأثیر کیفیت قرار گرفتیم که همه 5 بچه خود را به طور کامل ارتقاء داده بودیم و کت اسکی و شلوار برفی Shred Dog را پوشانده بودیم.

ما بسیاری از کاپشن چرم زمستانی برای بچه‌ها را بررسی کرده‌ایم و اینها فنی‌ترین و دارای بهترین ویژگی‌هایی هستند که دیده‌ایم.

در واقع این کت بچه‌ها از هر کتی که من در بزرگسالی پوشیده‌ام زیباتر است و این خیلی چیزها را می‌گوید زیرا ما ماجراجویان بسیار فعالی هستیم!

آنها همچنین دارای 20000 درجه ضد آب هستند که بالاترین رتبه ای است که تا به حال دیده ایم معنی آن چیست؟ این ژاکت ها در اصل ضد گلوله هستند.

درزهای نواری و واشرهای لاستیکی مچ دست کمک می کند تا تمام آب اضافی خارج شود بنابراین به راحتی می تواند به عنوان یک کت بارانی در تمام طول سال دوبرابر شود.

Eleved Hardshell به گونه ای طراحی شده است که با عایق Shred Dog Element داخل آن پوشیده شود بنابراین شما واقعاً با این سیستم 3 ژاکت در یکی می گیرید.

بچه های ما به معنای واقعی کلمه از قطعات این سیستم لایه بندی زمستانی کودکان در تمام طول سال استفاده می کنند.

  • منابع:
    1. 17 Incredible Winter Coats For Kids: 2022-2023
  • تبلیغات: 
    1. جنگ بر سر آب نزدیک تر از همیشه!
    2. جراحی های عجیب و غریب گوش
    3. کنجدی که در جهان معروف شد!
    4. کیفیت محصولات از زمان شروع در خط تولید تا عرض