پرورش گردو فاروج در نقاط سرد کشور متوقف خواهد شد

در حال حاضر انواع مختلفی از آجیل وجود دارد. ما می توانیم در مورد چهار نوع گردو که در طول سال بسته به برداشت در Sucesores de Ignacio López می فروشیم صحبت کنیم. آجیل می تواند تولید ملی باشد یا وارداتی باشد.

در آجیل ملی، مهمترین ارقام عبارتند از: چندلر، هوارد و تولار . رایج‌ترین و مورد استقبال مصرف‌کنندگان گردو چندلر است که به دلیل رنگ روشن، طعم ملایم و پوسته‌ای که معمولاً نازک‌تر است و در نتیجه راحت‌تر باز می‌شود، است.

گردو هوارد آجیلی است که در برابر رطوبت مقاوم‌تر است، پوسته سخت‌تری دارد و میوه‌ای روشن‌رنگ و طعم قوی‌تری دارد.

در نهایت، Tulare یک مهره کمتر شناخته شده با رنگ تیره تر از نظر میوه و پوسته است، اما با طعمی مشخص که مورد استقبال مصرف کنندگان قرار می گیرد.

در رابطه با گردو فاروج، بیشتر گردویی که به اسپانیا می آید از شیلی و آمریکاست. از ایالات متحده گونه هارتلی می آید که در این کشور گسترده ترین است.از شیلی، بیشتر چیزی که ما دریافت می کنیم، چه پوسته پوسته، پوست کنده، نصف شده یا یک چهارم، نوع چندلر است.

فواید گردو

میوه گردو یا گردو خواص مفید متعددی برای انسان و ارگانیسم او دارد.

اسید اولئیک تک غیراشباع موجود در گردو آن را به یک کاهش دهنده قوی سطح کلسترول خون تبدیل می کند.

لینولئیک چند غیر اشباع و اسید آلفا لینولئیک آن را برای سیستم گردش خون مفید می کند و برای جلوگیری از مشکلات قلبی و عروقی ایده آل است.

ویتامین B فواید زیادی برای سیستم عصبی نیز دارد.

کلسیم یکی دیگر از موادی است که وجود آن در گردو بیش از حد فراوان است که برابر با پیشگیری از بیماری هایی مانند پوکی استخوان، کلسیم زدایی استخوان و سایر بیماری های استخوانی است.

گردو یکی از معدود میوه هایی است که دقیقاً به دلیل محتوای کم کربوهیدرات برای افراد دیابتی مناسب است و به عنوان یک محرک مغز برای دانش آموزان و افرادی که فعالیت آنها نیاز به ورزش فکری دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

چربی های سالم: سرشار از امگا 3 و امگا 9، لسیتین و فسفر. اگر سهمی از 25 گرم گردو (5 واحد) مصرف کنیم، 91 درصد نیاز روزانه به اسیدهای چرب امگا 3 تامین می شود.

ترکیب چربی گردو و غنی بودن آن از ترکیبات آنتی اکسیدانی نشانه های اصلی گردو در رابطه با سلامتی را توضیح می دهد.