کاغذ رولی حرارتی می تواند باعث افزایش بیماری های پوستی شود

کیت نزدیک به 20 سال است که از چاپگرهایی با کاغذ رولی حرارتی استفاده می کند و طیف گسترده ای از بررسی های چاپگر در این سایت وجود دارد. برخی از چاپگرها به شما اجازه می دهند از رسانه های رول استفاده کنید و برخی نه.

این مقاله به نکاتی می‌پردازد که کیت در طول سال‌ها آموخته است که ممکن است برای کسانی که به دنبال تهیه چاپگر با پشتیبانی از رسانه‌های رول هستند، جالب باشد.

این یک چاپ سیاه و سفید از یک نگاتیو 35 میلی متری اسکن شده است. با استفاده از چاپگر بزرگ 44 اینچی Epson SP9600 روی کاغذ پارچه‌ای نخی سنگین چاپ شده است.

من اخیراً چند چاپگر جدید را آزمایش کرده ام که هر دو از رسانه های رول پشتیبانی می کنند. با نگاهی به استفاده از کاغذ رول با آنها، متوجه شدم که چقدر با این فرآیند آشنا هستم و بخش زیادی از کاری که انجام می‌دهم بر اساس سال‌ها استفاده از چنین رسانه‌هایی است.

کاغذ

این یادداشت کوتاه به برخی از جنبه‌هایی می‌پردازد که امیدوارم برای افرادی که صرفاً از چنین کاغذی استفاده می‌کنند مفید باشد. من چند پیوند به مقالات مرتبط قرار داده ام.

در اندازه های چاپ A4 یا A3، کاغذ برگه انتخاب واضح من برای چاپ است. کاغذ صاف است، در اندازه های استاندارد موجود است. (من در اینجا از “اندازه های A” استفاده می کنم زیرا آنها همان چیزی هستند که در انگلستان دریافت می کنم). همچنین طیف وسیعی از مقالات برای انتخاب وجود دارد.

کاغذ رول در اندازه‌های کوچک‌تر، مانند 13 اینچ (A3+ برابر با 13 اینچ در 19 اینچ است) در محدوده محدودی از کاغذها عرضه می‌شود و می‌تواند پس از چاپ پیچ‌خوردگی قوی نشان دهد.

بنابراین، اگر فقط چاپ های کوچکتر را چاپ می کنید، احتمالاً رسانه های رول فایده چندانی ندارند. همچنین ممکن است گزینه‌های مختلف چاپ بدون حاشیه را با برگه‌ها نیز دریافت کنید.