گیاه آپارتمانی زاموفیلیا معضل آلودگی هوا را برطرف خواهد کرد

گیاه آپارتمانی زاموفیلیا یک گیاه آبدار است که آب را در ریزوم ها، دمبرگ ها و برگچه های خود ذخیره می کند و پس از آن ترجیح می دهد که خاک آن کمی خشک شود، بنابراین، او سهل انگاری قابل توجهی را تحمل می کند.

با این وجود، بهتر است به محض خشک شدن خاک، آن را به طور منظم آبیاری کنید. و هنگامی که آبیاری می کنید، این کار را به وفور انجام دهید و توپ ریشه را کاملاً مرطوب کنید.

آبیاری بیش از حد می تواند منجر به پوسیدگی شود، به خصوص اگر تکرار شود، بنابراین قبل از آبیاری مجدد مطمئن شوید که مخلوط گلدانی که در آن رشد می کند تقریباً خشک است.

انگشت اشاره خود را تا مفصل دوم به داخل بستر فشار دهید: اگر خاک هنوز مرطوب است، هنوز زمان آبیاری فرا نرسیده است!

اما درست است که آنقدر بی توجهی را تحمل می کند که اگر 2 یا 3 ماه اصلاً به آن آب ندهید باز هم ظاهر خوبی دارد و با این حال، این باعث خواب عمیق و در نهایت ریزش برگ می شود و وقتی دوباره شروع به آبیاری کنید، از غفلت خوابی بیرون می‌آید، اما بهبودی آن ممکن است ۶ ماه یا بیشتر طول بکشد.

گیاه آپارتمانی زاموفیلیا

شهرت آن به عنوان یک گیاه بسیار آسان برای رشد فقط در صورتی صدق می کند که آن را گرم نگه دارید و در دمای بین 18 تا 26 درجه سانتیگراد، معمولی در خانه های ما، کاملاً خوشحال است، اما دمای سرد را دوست ندارد و اگر برای مدت طولانی در دمای زیر 15 درجه سانتیگراد قرار گیرد، می تواند بمیرد.

زامیر کاذب تغذیه کننده خیلی سنگینی نیست و احتمالاً حتی اگر هرگز آن را کود ندهید بسیار خوب عمل می کند، اما برای حفظ رشد خوب، یک رژیم منظم کوددهی در؟ در ¼ نرخ توصیه شده برچسب، در طول فصل رشد آن، از بهار تا اوایل پاییز، توصیه می شود. برای این منظور می توانید از کود مورد نظر خود استفاده کنید.