فریم عینک طبی که موجهز به سیستم آلارم برای افراد مبتلا به آلزایمر است

آیا تا به حال آن لحظه ای را داشته اید که مجبور شوید فریم عینک طبی خود را عوض کنید و به یک بینایی سنجی برسید و عینک های بسیار زیادی به نمایش گذاشته شود؟

“عالی است، من برای انتخاب بدم می آید! شما به من می گویید، اما در نهایت ممکن است به سرعت احساس کنید که نیازها و خواسته های خود را گم کرده اید.

ماموریت ما یافتن عینکی است که خنک، راحت و بالاتر از همه با ما سازگار باشد و به نظر ساده می آید؟

اما گاهی اوقات ما بین آنچه برای ما مناسب است و آنچه واقعاً به آن نیاز داریم گم می شویم، نترسید، بینایی‌شناس شما می‌تواند با توجه به اصلاح، چهره، بودجه، استفاده و همچنین ظاهری که به دنبال آن هستید، در مورد انتخاب شما مشاوره دهد.

قاب اصلی ترین عنصری است که باید هنگام انتخاب به آن توجه کنید، زیرا مواد این یکی می تواند به سرعت قیمت را افزایش دهد یا ظاهری کاملاً متفاوت به شما بدهد.

فریم عینک طبی

بنابراین، امروز تصمیم گرفتیم در مورد نحوه انتخاب مواد برای فریم عینک خود به شما مشاوره دهیم و این نکات برای عینک های اپتیکال و آفتابی معتبر است.

مواد یک قاب عینک

در اکثر اپتیک ها، می توانید مواد متنوعی را در رنگ ها و سبک های مختلف پیدا کنید و به طور کلی، چهار ماده در این عینک فروشی ها رایج است: استات، پلی کربنات، فلز و تیتانیوم و البته برخی از بینایی کاران انواع دیگری از قاب را نیز ارائه می دهند!

استات

استات یکی از رایج ترین و مرسوم ترین مواد است. بسیار مقاوم است، این ماده نجیب با بسیاری از دوربین های دوچشمی یکپارچه است. اغلب بسیاری از پوشش های جالب برای ظاهرهای مختلف وجود دارد: خام، براق، مات، خرد شده، برس خورده و غیره.

برخی از افراد حساس تر به دلیل عینک خود به سرعت دچار آلرژی می شوند. به متریالی که انتخاب می کنید توجه کنید! بدانید که استات ضد حساسیت است (و 1 امتیاز بیشتر برای استات).

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.